Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 gutten min har fått to tenner nede for noen mnd siden. Nå er han snørrete,sutrete og sikler mye. Syntes jeg kjenner noe lite i munnen oppe, men litt lenger bak. Er det en tann tro? trodde de foran oppe kom først. Han har vært sutrete mange dager og er ikke seg selv. Hvor lenge pleier sånt å holde på? blir så i tvil om det er noe annet som plager han. Våkner litt mer på natta og spiser litt dårligere også syntes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå