olebrum78 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Pusser opp og skal snart flytte, så trenger mye nytt.. Hva er deres lurerste ikea kjøp? Og hva må dere ha når dere er på ikea?
klg,2 boys now:) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 servitter,lys,rammer,kjøkken redskaper(mye smart å billig),plastbokser,+++++alt egentlig:)i love ikea:)å lamper som vi har lært av ett annet innlegg her!hehe
ny vestfold Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 en pakke med kjøkkenhåndkler,er 2 el 4 håndkler i en pakke. de har jeg delt i 2 og verdens beste ppvaskluter til kjøkkenet.og en oppheng til å ha i klesskapet(knyter fast i en stang i skapet) koster 20kr
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg må alltid ha telys og stearinlys når jeg er der, ellers havner det stort sett andre ting i vognen også. Lyspærer og batterier er billig. Er veldig fornøyd med Antonius systemet som vi har innredet klesgarderoben på soverommet med. Kan også brukes i gang og vaskerom. Trådkurver, hyller, mm til en latterlig billig penge!
Lekamøia Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 De har de beste stearinlysene til en slikk og ingenting. Lange, fine farger og de brenner lenge uten å dryppe. De jar en del fine, billige servietter også. Og verdens beste allkniv (med svart skaft). Suveren til å skjære alt mulig mat med, men spesielt fruk og grønt. Til å med tomater skjærer den som en drøm. Fine fargeblyanter til barn. Mye kjekt å ha til kjøkkenet Hvis dere feks skal bytte knotter/håndtak på skap er Ikea plassen. De har også geniale greier til å legge i skuffen sånn at du får verdens mest oversiktlige krydderskuff (til krydderglass) Har du kaffemaskin får du kjøpt den lilla, svenske kaffen billig på Ikea.
Mamma jei Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Telys og storr plastikkesker med lokk på. Og batterier! Hm... Kjøkkenutstyr! Er jo så mye gøy på ikea.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 vi er kjempefornøyd m høystolen di har! bord og sele finnes til den og lett og ta bena av om en skal ha den m på besøk osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå