AE84 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 heihei! nå skal vi bytte over fra sprinkelseng til vanlig seng, og jeg gruer meg!! han er på nippe til å klatre utav sprinkelsenga, så da er det på tide, vil ikke han skal ramle utav å slå seg!! lurer egentli på om dere har noen råd om hvordan vi skal jøre det i kveld? hvoran holde han i seng og evt tiltak når han går utav!! skal vi lukke døra, eller skal han bare få springe rundt inne på rommet sitt!! (han klarer ikke åpne døra selv)!! takk for alle svar!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Følge han inn på rommet og legge han ned i senga og si god natt, ikke si noe mer enn det, og gjenta og gjenta og gjenta hver gang han kommer. Holder han seg på rommet hadde jeg nok bare latt han være. Ville kke lukt døra..
PiaPia Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Sønnen vår bytta til stor seng når han var ca 2 år. Han var med å montere senga si så han gleda seg veldig til kvelden når han skulle legge seg, det var kjempe stas å sove i den, dette gjorde at vi fikk en god start på å sove i stor seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå