Gå til innhold

Frekke drittsekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med noen mennesker??? Har de ikke lært å oppføre seg? Faen altså!!!! Endel av mine kolleger irriterer meg så mye at jeg snart klabber til dem! Fuck!!!

Irritasjonsmoment nr 1

Når de kommer til plassen min for å si noe, men ikke ser på meg, men på skjermen og mailen jeg holder på å skrive - for å sjekke hva jeg holder på med... nyskjerrige idioter!!!

Irritasjonsmoment nr 2

Når de kommer bort til plassen min og glatt forsyner seg av enten tyggis eller pastiller som ligger på pulten min. Ikke spør de heller, de bare sier "jeg tar en, jeg"! HALLOOO! Det går i det minste an å spørre!!

irritasjonsmoment nr 3

Når de kommer bort til plassen min og forsyner seg av pastiller eller tyggis som ligger OPPI VESKEN MIN! MIN veske for faen! Ligg unna!!!

Irritasjonsmoment nr 4

Når ørene blir så lange at de får med seg hva du HVISKER til den som sitter ved siden av deg! Det er ikke alt alle skal få vite heller, så se til helvete å dra til deg øra...

...ved nærmere ettertanke er det faktisk EN kollega som passer under alle irritasjonsmomentene.... Irriterer meg så mye at det virker som flere personer tenker jeg. URK!!!!!!!!

hilsen en hormonell og lett antennelig anonym (for i dag)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...