tvillinger i oktober Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 er i uke 6 og brystene e kjempe ømme,de føles som om de veier ett tonn,men det er ikkje likt kvar dag.. Noen dager kjenner jeg mindre til de og andre dager kjenner jeg mere.. men det jeg lurer på er : om morgen eller ut på kvelden så e tuppen på brystvortene litt kvite.. ka kjeme det av? kansje et dumt spørsmål,men der e vel alltid nogen som har svar :-) på forhånd takk
LilleVakreAnna Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg fant ut i går at jeg er gravid, er vel uke 4+3 eller noe sånn (skjønner ikke helt dette her enda), og jeg har det på samme måte. Brystene har blitt kjempeømme de siste dagene, men varierer hvor mye jeg merker til det. Som regele er det "værst" om morran og kvelden, og som deg har jeg lagt merke til at brystvortene av og til er helt hvite. Aner ikke hva det kommer av, men det er kanskje normalt i vår tilstand da!?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 mine var kjempe ømme fram til ca uke 10.så ga det seg noen uker og nå er de tilbake.ikke så ille som i strten,men det merkes at de vokser:-) holder vel egentlig nå men...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå