Liagora med 2 jenter Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har vært inne på en del andre forum her inne på bim, og jeg må bare si.. Er det mulig at vi som voksne kvinner kritiserer folk slik? Det er på kanten til mobbing her inne synes jeg, og hele plassen begynner å bli utrivelig for min del. Samholdet på Bli gravid var helt fantastisk, men så går du til forum som feks. hvem er faren? osv. Blir sjokkert over at voksne folk kan henge ut andre sine "problemer". Er det ikke på tide å bli "voksne", vi har vel alle våre problemer på en eller annenmåte enten det gjelder røyking i svangerskapet eller noe annet. Folk er her for å få råd/hjelp, ikke for å bli trakasert. Skjerpe oss alle sammen!
jeano med nr.4 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg tenker at så lenge man kan trykke på en anonym knapp så blir det sånn. Men ja det er frustrerende
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 syns det er kjempe morro å lese jeg, aldri ledd så mye i hele mitt liv jeg . som jeg gjør av alle hysteriske gravide. Som tror livet stopper opp når man blir gravd. Hva kan man spise/ikke spise! er jeg gravid? har jeg mistet? Er han utro? Er noen av tingene.. Sååå gøy )
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Så fint for deg, små barn små gleder?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 feil feil.. småbarn stoooooooooooore gleder:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå