Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Gutten min ligger med beina langt utafor stellebordet nå. Når burde jeg stelle han et annet sted?
Kjukka Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du slutter vel å bruke det, når det er for lite... og når ungen har beina utenfor, så høres det lite ut ja
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Når du føler for å stelle han ett annet sted ! Det er helt opp til deg , hva du syns er best for deg og han ! Vi brukte stellebord til snuppa var 2 år , for vi syns det var mest behagelig , mens andre steller på gulvet på stellemadrass fra fødselen av ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 sluttet da han begynte å snuseg og sprelle som verst.. var vel 9mnd.. men så satt han på potta å hadde all avføringen der... så slapp jo drittbleiene.. å ellers holdt jeg han bare over vasken å vaska stumpen.. samboern legger han på stellemadrassen på gulvet.. men er jo du selv som må finne ut hvordan du vil gjør d.. hva som passer best for dere..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Bruker det fortsatt til 2 åringen, når vi skal ta bæsjebleier....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Bruker det fortsatt på storesøster som er 2 år og 8 mnd, men hun sitter stort sett der (fin arbeidshøyde), ligger bare nede ved skift av bæsjebleier. Jeg ville nok pakket det vekk om det ikke hadde vært for lillesøsters ankomst for 6 mnd siden, men synes det er kjempepraktisk å bruke det på eldste også, og hun trives der selv (selv om bena er alt for lange til å passe inn på bordet...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå