Gå til innhold

Stol aldri på en prest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være anonym nå, men her er hva som skjedde. En prest hadde gått seg bort og fant ikke huset han skulle til. I sin jakt etter rett sted gikk han rundt i nabolaget å spurte folk om hvor han skulle, hvorpå han samtidig kunne opplyse at han skulle dit fordi mannen hadde hengt seg. Kona hadde visst spurt om seprasjon...

Hva faen gir du meg? At det går ann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut, han har vel ikke jobben sin mye lengre. Alvorlig sak å bryte taushetsplikten sin.

Skrevet

Det er dessverre helt sant!

HI

Skrevet

Så fordi en prest ikke kan passe munnen sin så kan man ikke stole på noen prester. ??

Skrevet

Jeg for min del er av den oppfatning at enkelte yrkesgrupper bør man kunne regne med at passer munnen sin og her kommer presten rimelig høyt opp. Iom det nå er oppdaget at min 1 ikke klarer det, også en så tragisk hendelse, dalte prestene ned til snekkernivået for mitt vedkommende.

HI

Skrevet

Og igjen, du trur det er vanlig standard blandt prestene altså. Det 1 gjør skal alle unngjelde for. Nice!!

Skrevet

Nei når kanskje de mest religiøse i dette landet, de som ser på seg selv og sine likesinnede som kremen av innbygerne, ikke kan holde kjeft om noe sånt synes jeg jammen det er lite nicet ja

Skrevet

De?? Var det flere da, synes du sa det var 1 prest jeg?

Hvordan respekten din kan dale for en hel Yrkesegruppe for det 1 prest gjør , er mer en jeg skjønner.

Det vil si at hvis 1 lege feilbehandler noen så kan man jammen ikke stole på noen leger.??

jaja, ditt problem i grunn.

Skrevet

Prester er vel sjelden de mest religiøse, de gjør bare jobben sin...

Skrevet

Du skal være bra religiøs for klare å bli prest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...