Lupinia Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Nå har jeg sittet og svart på noen innlegg, og da slår det meg plutselig at jeg knapt nok har skrevet en positiv setning. I stedet har jeg skrevet av meg mange negative tanker om helsestasjon, TV-programmer ol. Veldig bra å komme innom en gang hvert jubelår og lage sur stemning! Vel, er egentlig ei dame som ser utfordringer i stedet for problemer, men tydeligvis ikke i dag! He-he! Skal skjerpe meg folkens...
frøydis m/ 4 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 He he, jeg oppfatta deg ikke sånn iallfall, men det er jo av og til OK å dele litt frustrasjon.. Mye bedre å ta det ut her enn andre steder!! Er rom for både glede, frustrasjon og bekymringer på denne siden vet du!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det harj eg ikke lagt merke til iallefall at du er sur...Er nok meg som har sura ned forumet siste dagene med mitt elendige humør...Skal sjerpe meg..
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 ha ha ha ha ha..... se hvem som har laget de sureste innleggene de siste dagene... tenker det er hu som påstår at hu er så jævla dritgrei jeg ;-))))) ha ha ha... vi må åjo ha lov til å surne litt i ny og ne.... jeg tror ikke du vinner den konkurransen :-)
Lupinia Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Bra det da! Kan ikke være på topp hver dag, he-he.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Nå fortalte du om noe jeg ikke hadde registrert altså, bare så du vet det:-) Det er noen ganger rart å lese sine egne innlegg, ikke alltid de blir helt sånn man tror...............men jeg synes ikke du er sur:-)
Maud Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Morsomt med folk som mener noe, mener jeg da! Man er ikke sur av den grunn. Velkommen hit forresten, tror ikke jeg har "hilst" på deg før :-)
Lupinia Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 Takk for det! Varierer veldig hvor mye jeg er her inne, har som mange andre en altfor travel hverdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå