Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Når kom "melkeproduksjonen" i gang når du ble gravid igjen? Jeg sluttet å amme jenta mi for 3 mnd siden og jeg har plutselig begynt å få melk i brystene igjen( ikke mye, men kommer noen dråper om jeg klemmer litt). Har vært litt småkvalm i det siste og mensen har ikke kommet skikkelig, bare litt småblødninger... har tatt to tester, men begge var negative... Skjønner ingenting jeg...
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vet ikke hva som regnes som tette, men jeg har verken sist svangerskap eller nå melk mens jeg er gravid. Melken kom 4 dager etter fødsel sist så regner med noe av det samme nå.
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 er noen som har litt melk selvom de slutter å amme,helt opp til ett år! men om du er gravid kan det hende hormonene dine gjør at du har fått melk nå:-)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Er 19 uker på vei med nr 2, og har fått veldig ømme og litt melkefylte pupper de siste dagene. Vurderer å begynne med innlegg igjen ( har ikke brukt det siden mini var 2-3 mnd) Sluttet å amme for 3 mnd siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå