Ett_øyelokk.... Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 De orker jo ingenting, men allikevel så kjeder de se enormt. De har omgangssyke så tror ikke vi skal sette igang med noe baking =) De vil heller ikke rydde rommene sine eller vaske... Hva gjør dere på når ungene er sjuke?
ApriIbaby Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 blir masse tv da. Fåpr aldri se noe annet enn barnetv ellers...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Kortspill, brettspill, høytlesing, dikte tullefortellinger, en eller annen hobbyaktivitet. Hvor gamle, forresten?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Perle, tegne, se film i hver sin armkrok? Gutter eller jenter? Om det er jenter, så kan du jo flette håret deres, og så kan de prøve å fikse ditt hår. Spille stigespill eller andre spill. Tv-spill kanskje? Når de er syke, så er liksom alt litt lov
2nj♥ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har en 1-åring og en 2-åring med omgangssyka, så her går det i Pippi og bambi på TV, boklesing og litt gjemsel og lego. Snart vært hjemme ei uke, så kjenner jeg begynner å bli "smågal" her.....
temi & keli Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 2åringen her kan sitte rolig i maaaange timer når vi tar fram scrappe-ting og hun får pusle med lim, utstansa figurer, stempler og fargeblyanter, på litt stivere ark enn vanlige tegneark..
Ett_øyelokk.... Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Jenter på 3,5 år og 6,5 år.. De liker ikke å bli ordnet på håret.. Og mini har ikke tålmodighet med brett spill.. Tegnet har de gjort og sett på tv - mye.. Får prøve litt til..
barn_3 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Min gutt på 3 år er syk, han ligger i sofaen å og ser på "Tjorven", han orker ikke gjøre så mye annet. 39,9 i feber. Som snacks har han spist en hel pakke med smårettspølser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå