Gå til innhold

Hva kan jeg aktivisere 2 syke barn med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De orker jo ingenting, men allikevel så kjeder de se enormt. De har omgangssyke så tror ikke vi skal sette igang med noe baking =)

De vil heller ikke rydde rommene sine eller vaske... ;)

Hva gjør dere på når ungene er sjuke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir masse tv da. Fåpr aldri se noe annet enn barnetv ellers...

Skrevet

Kortspill, brettspill, høytlesing, dikte tullefortellinger, en eller annen hobbyaktivitet.

Hvor gamle, forresten?

Skrevet

Perle, tegne, se film i hver sin armkrok?

Gutter eller jenter?

Om det er jenter, så kan du jo flette håret deres, og så kan de prøve å fikse ditt hår. Spille stigespill eller andre spill. Tv-spill kanskje?

Når de er syke, så er liksom alt litt lov :)

Skrevet

Jeg har en 1-åring og en 2-åring med omgangssyka, så her går det i Pippi og bambi på TV, boklesing og litt gjemsel og lego. Snart vært hjemme ei uke, så kjenner jeg begynner å bli "smågal" her.....

Skrevet

2åringen her kan sitte rolig i maaaange timer når vi tar fram scrappe-ting og hun får pusle med lim, utstansa figurer, stempler og fargeblyanter, på litt stivere ark enn vanlige tegneark..

Skrevet

Jenter på 3,5 år og 6,5 år.. De liker ikke å bli ordnet på håret.. Og mini har ikke tålmodighet med brett spill.. Tegnet har de gjort og sett på tv - mye.. Får prøve litt til..

Skrevet

Min gutt på 3 år er syk, han ligger i sofaen å og ser på "Tjorven", han orker ikke gjøre så mye annet. 39,9 i feber.

Som snacks har han spist en hel pakke med smårettspølser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...