Nyttårsgull i den store magen Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg lurer på om det er andre som ikke har så mange venner som er hjemme med barn eller har fri på dagtid? Barselgruppa mi virket ikke særlig interesserte i nye venner/ tur kamerater, men det er jeg!! Jeg blir 25 år, og vi fikk vår første gutt i slutten av desember. Ting begynner å gå seg til her, men jeg blir så selskaps syk. ;-) Kunne tenkt meg noen i samme situasjon å dele erfaringer med....
meg & mine små Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hiver meg på her. Vi er veldig glade i å gå tur. Sender deg en pm jeg
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Jeg har lagt ut ett innlegg om trilling nå til torsdag.. og hvis du ser inne på DIB-treff så finner du andre treff som blir satt opp.. Du er hjertelig velkommen til å være med oss på torsdag da, men det blir mer ett kafe besøk.. Møtes på ruten utenfor Narvesen mot drosjene klokka 11...
Staark Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg holder til i Stavanger, og har januar-jente Er 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå