Gå til innhold

er det kalorier i

Anbefalte innlegg

Skrevet

eple og banan?

og hvor mange kalorier max skal en ha i seg når man slanker seg?

har fått i meg ca 350 på 2 måltider i dag, er det mye, lite eller passe? det inkluderer drikke til maten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo kalorier i alt da, utenom vann.. er endel kalorier i banan spesiellt.. er vel den "verste" frukten. det hørtes litt lite ut, men det kommer an på, er du på slankekur? kommer an på hvor mye du spiser resten av dagen.. i endel slankekurer, er det ca 300 kalorier pr måltid..

Skrevet

Det er kalorier i nesten alt! Banan er det 130 kcal i, og eple er rundt 90.

Skrevet

Hvis du skal slanke deg ved å kutte ned på kalorier så bør du ligge på maks 1500 tenker jeg, men det varierer alt etter hvor aktiv du er...

Skrevet

Det er kalorier i eple og banan ja.

350 på 2 måltider er lite, sels om du slanker deg, og det gjør du vel siden du teller kalorier?!

Skrevet

da blir det 480 til sammen på 2 måltider for spiste en banan og. men middagen blir det jo sikkert mange fler i...

men ca 1500 på en dag da. løper 3 dager i uken i tilegg men er ikke så god på og telle kalorier...

Skrevet

Oi, hvis du ønsker å slanke deg bør du sette deg litt bedre inn i kaloriregning og hvilke næringsstoffer du trenger enn det det ser ut som om du har gjort så langt. Du vil ikke risikere å bli feilernært...

Jeg vil anbefale deg å få hjelp til slankekuren din. For eksempel er Vektklubb.no hos VG en god side, som har oversikt over mange sånne ting. Der kan du også få svar på spørsmål du måtte ha.

På Vektklubb.no må du melde deg inn for å få svar - det finnes sikkert andre steder på nett som ikke krever så mye privat informasjon, men det vet jeg lite om...

Lykke til.

Skrevet

ja prøver ihvertfall og få vekk de siste 5 kg før sommeren

Skrevet

Hei kaloritelledama. Jeg har sansen for din måte å slanke seg på. Den er i alle fall ikke mystisk. Logg deg på her: https://www.vektklubben.no/

Den er gratis, og det er gode systemer for telling av kcal. man trenger ikke tenke selv. Og det passer meg bra. Og så har du trimpoeng som forteller deg om du er nok aktiv. Brukte den siden flittig sist vår/sommer, men nå har jeg liksom ramla litt av. Men venter stadig på motivasjon..

Skrevet

ja må kansje sette meg bedre inn i det:) tenkte bare jo mindre kalorier jo bedre:)

har slanket meg 12 kg uten og telle kalorier men de siste 5 sitter fast.

skal sjekke ut vektklubb.no

Skrevet

hehehe kaloritelledama. kansje det skal bli mitt nye nick :)

skal se på den siden.

Skrevet

Det er viktig at du ikke spiser for lite når du slanker deg, faktisk. I så fall settes kroppens forbrenning på sparebluss, og du blir bare sliten og trøtt, uten å gå ned mer. Så rundt 1500 kcalorier er perfekt per dag.

Jeg foreslår at du kikker på dags- og ukemenyer for slankere, jeg, i stedet for å telle kcalorier. Det er dødskjedelig med all tellinga, og man blir smårar av det. Da er det bedre å spise sunt og lett, og det får du hjelp til med de mange menyforslagene som ligger på nett. Prøv for eksempel Grete Roedes menyer, eller noen av de andre seriøse vekthjelperne sine menyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...