Gå til innhold

uuææhh!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det observasjon på akutten for fjortisjenta og blindtarmen! -Og her sitter jeg med lillegutt og kan ikke gjøre annet enn å vente på nærmere beskjed fra fjortis og pappaen. Å, syns det er pyton å ikke heller være med, for da får man jo alle beskjeder med en gang og slipper å sitte hjemme og lure...

Hun hadde sovet godt i natt, men verket mye i dag morges og begynte å bli kvalm og uvel, så da kontaktet vi legen igjen og han sendte henne inn. Kunne ikke si sikkert om det er blindtarm, men burde observeres. Og presiserte at de måtte belage seg på MYE venting...

Så nå prøver jeg å roe meg ned og ikke bekymre meg og smøre med tjukke lag tålmodighet til jeg hører mer fra dem. Stakkars vesle, store jenta mi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF!

Ikke moro å være mamma når barna er syke. Da hjelper det ikke om barna er ett eller fjorten år. Prøv å tenke at hun er der ekspertisen er. Blir hun dårligere kan de hjelpe henne fort, er det blindtarmbetennelse er dette en forholdsvis grei kikkehulloperasjon, er det ikke det så er det i hvert fall sjekket ut. De slipper henne uansett ikke ut igjen før de er sikre på at det ikke er noe farlig som feiler henne.

Vet at du har det tøft, Lykke til!

Skrevet

Opererer de blindtarm med kikhull nå? Da er det ikke så lenge før de er restaurert igjen etterpå heller da??

Jeg har liten erfaring med dette skjønner du, bare min egen operasjon for tjue år siden som ble dramatisk fordi blindtarmen sprakk og jeg ble liggende på isolat i nesten en uke. Tok lang tid før jeg kom meg igjen.

Og det er noe med det at det er verre for en mor når ungene er syke enn å være det selv.

Men jeg skjønner at hun er i de beste hender altså. Og takk for trøst!

Skrevet

Å nei stakkars jente og deg, ikke noe greit når ungene blir syke og iallefall ikke noe greit at dere må sitte å vente,går det ikke ann å ta ul av blindtarmen? Slik at dere hadde fått ett svar ?.

God bedring til jenta di og lykke til videre.

Trøste klem

Skrevet

kikkhull er greia, og de sender pasienten hjem med en gang etterpå.....

Skrevet

Tror UL går an, men legen skulle komme snart, og så kom de igjen med ny beskjed om at det hadde vært en ulykke, så han måtte ta seg av det først... så venting blir det... Jenta selv er ved godt mot, tror mora som sitter hjemme stresser vel så mye... :-) Men hvis kikkhull blir brukt så syns jeg det høres bedre ut, så da roer jeg meg litt i ventingen min her.

Skrevet

Oi, da... Hørtes ikke greit ut for hverken fjortis eller mammaen... Ønsker dere masse lykke til og god bedring til jenta di!!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...