liljen Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 var 7uker på vei med første. Forlater dere forhåpentligvis for en liten stund. anbefalingen fra leger etc er jo at man skal få en menstruasjon før man prøver igjen. Noen som har erfaring med å ikke ha ventet og dette har gått bra?føler meg klar for å kaste meg uti prøvingen igjen lykke til alle sammen;O)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Det var leit å høre Ønsker dere lykke til på neste prøving!
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Uff så trist, håper du kommer inn her igjen snart Jeg har hørt forskjellig på samme sykehus men av forskjellige leger når jeg mistet, så veit ikke om det utgjør noen stor forskjell på og vente eller ikke, jeg har iallefall hørt om flere som ikke har ventet som det har gått helt fint med... Lykke til videre
nr. tre er på vei:) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det var leit da:( jeg mistet, men ble gravid igjen med en gang uten mensen.Er i uke 11 nå å tror det går bra denne gangen:) Så jeg tror du kan bare prøve jeg!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hei Liljen. Så trist at du mistet:-( Vil fortelle litt om min egen erfaring rundt dette å vente til etter første mens..Jeg er vanligvis veldig fruktbar, har blitt gravid på første forsøk 2 ganger..Hadde en MA i uke 19 i midten av august, ble anbefalt å vente til etter 1.mens før vi begynte å prøve igjen, dette rådet fulgte vi, men mister jeg en gang til i fremtiden skal jeg ikke følge dette rådet!! En er veldig fruktbar rett etter en SA/MA og da spesielt før første mens. Er enda ikke blitt gravid og tenker at det kunne jeg kanskje vært hvis vi hadde begynt rett på igjen etter endt blødning. Kjenner mange som har blitt gravid igjen før første mens, og de aller aller fleste har det gått fint med:-) Lykke til uansett hva du velger:-)
liljen Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 tusen takk for svar dere;O) hvordan fant dere ut eggløsning etc uten å hatt menstruasjon da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå