lillyvanilly Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har så lyst til å ta med ungene på ferie i sommer, men orker ikke å ta de med til syden. Tenkte å leie en bobil og kjøre til sveriege kanskje...
Hera Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du kan f.eks titte på sidene til Caravanklubben, http://www.norskcaravanclub.no/ På ventre side er det en meny som heter bruktmarkedet eller noe sånt, der finnes annonser for utleie av vogner og bo-biler. Kan jo sikkert sjekke på sidene til Finn.no også. Ellers er det mange private som leier ut bilene sine, men de annonserer som regel i lokalpressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå