Gå til innhold

Ang hun Rachel Ray-dama


Anbefalte innlegg

Skrevet

og all maten hun lager. Det ser veldig godt ut, men vet noen om man får kjøpt chicken-stock/kyllingkraft i butikk i Norge?

Og lønnesirup forøvrig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lønnesirup har de iallefall i de fleste butikker, og om de ikke har chickenstock som er ferdig utblandet så er det jo bare ta en kylling buljong tering og blande i rett forhold til mengde..

Skrevet

jeg <3 rachel ray og pitbullen hennes forøvrig!

Skrevet

Lønnesirup har de iallefall på innvandrer-butikken i nabolaget her. :)

Og Ultra har vel garanti på at de skaffer det du skal ha.

Har forresten buljongterninger av kyllingkraft på en del vanlige matbutikker.

Skrevet

Ja det får man kjøpt både på flasker og som terninger...

 

Lønnesirup også. Men vær obs påå at de billige typene bare er sukkerkliss, du må opp i pris for å få skikkelig vare... Les på flaska, skal være 100% ren lønnesirup.. Er SÅÅÅÅÅÅÅ godt på pannekaker..

 

Og å ha over nylaget popkorn:) YUM!!!!

Skrevet

ja, kyllingbuljongterning!! tusen takk :o)

Digger henne jeg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...