Gå til innhold

Hva er det verste du kan spise??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det blir lungemos her... husker ikke hvordan det smaker engang, men konsistensen og alt er bare grusomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er værre enn fiskpinner. :D

Skrevet

Paprika faktisk...

 

Og brunost kommer på en god 2. plass-..

Skrevet

Tror det er torskerogn, skikkelig ekkelt.. Blodpudding med rosiner i er heller ikke spiselig, og bare lukta av lever.... grøss...

Skrevet

Fiik servert froskelår av min far da jeg var liten, glemmer det aldri!

Ikke selbollene heller forresten.

Skrevet

Selleri, oliven og sylteagurk.

Skrevet

Trollkrem. ÆÆÆÆÆSJ! Vokser i munnen. Og melboller!!!!!! Vokser også i munnen.

Skrevet

kokte poteter uten noe saus

joika kaker

sodd

 

Skrevet

Rakfisk

og på en god andreplass: snegler

Skrevet

*Sild

*Lever

*Melkesuppe

 

Uhhhhh... Får frysninger bare ved tanken!

 

 

Skrevet

Champinong er desidert det verste... Har til og med hatt mareritt om champinongsuppe hehe.

 

Ellers er laks skikkelig kvaaaaaaaaalmt

Skrevet

Lever!!

Leverpostei

Brunost.

 

Spiser det meste, men dette tåler jeg ikke!

Skrevet

fårikål, og fårekjøtt generelt

baclava (eller åssen det staves)

sild og ansjos

Skrevet

Uer, blåskjell, lever, blodpudding og poteter uten saus/smør.. og oliven..

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Hva gjør en joika når den kaker?

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Leverpostei

Lutefisk

Snegler og blåskjell

Sjampinjong

 

Fysj!

Skrevet

Lever

Lungemos

Blodpudding

Leverpostei *brekke*

sau og lam (Smaker og lukter gammel ull)

Fårepølse (æsj æsj æsj!!)

 

Mye mye mer, men dette er det desidert værste!

 

 

Skrevet

av vanlige ting som ofte dukker opp på norske bord:

1. medisterdeig/kake/pølse

2. bernaise fra pakke

3. synlig hvitt fett

 

Skrevet

Banan. Definiivt... Brekker meg bare jeg kjenner lukta.

Kjekt med babyer som liker most banan ;o)

Lever er heller ingen favoritt, eller hvalbiff

Skrevet

Frosne fiskeprodukter - fiskepinner, fiskegrateng, seibiff etc.

 

Sikkert mye mer også :)

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...