Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Tror det blir lungemos her... husker ikke hvordan det smaker engang, men konsistensen og alt er bare grusomt!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ingenting er værre enn fiskpinner.
*ale* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Paprika faktisk... Og brunost kommer på en god 2. plass-..
Fire småtroll Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Tror det er torskerogn, skikkelig ekkelt.. Blodpudding med rosiner i er heller ikke spiselig, og bare lukta av lever.... grøss...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Fiik servert froskelår av min far da jeg var liten, glemmer det aldri! Ikke selbollene heller forresten.
Tiger of trøndelag Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Selleri, oliven og sylteagurk.
Chiabatta Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Trollkrem. ÆÆÆÆÆSJ! Vokser i munnen. Og melboller!!!!!! Vokser også i munnen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 kokte poteter uten noe saus joika kaker sodd
Himmel og hav Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Rakfisk og på en god andreplass: snegler
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 *Sild *Lever *Melkesuppe Uhhhhh... Får frysninger bare ved tanken!
LindaKristin1980 Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Champinong er desidert det verste... Har til og med hatt mareritt om champinongsuppe hehe. Ellers er laks skikkelig kvaaaaaaaaalmt
cherry coke Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Lever!! Leverpostei Brunost. Spiser det meste, men dette tåler jeg ikke!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 fårikål, og fårekjøtt generelt baclava (eller åssen det staves) sild og ansjos
~Roskva~ Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er ikke noe glad i blodmat, jeg...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Uer, blåskjell, lever, blodpudding og poteter uten saus/smør.. og oliven..
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Hva gjør en joika når den kaker?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 Leverpostei Lutefisk Snegler og blåskjell Sjampinjong Fysj!
På vei igjen <3 Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 Lever Lungemos Blodpudding Leverpostei *brekke* sau og lam (Smaker og lukter gammel ull) Fårepølse (æsj æsj æsj!!) Mye mye mer, men dette er det desidert værste!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #22 Skrevet 12. februar 2008 av vanlige ting som ofte dukker opp på norske bord: 1. medisterdeig/kake/pølse 2. bernaise fra pakke 3. synlig hvitt fett
Nit@™ Skrevet 12. februar 2008 #24 Skrevet 12. februar 2008 Banan. Definiivt... Brekker meg bare jeg kjenner lukta. Kjekt med babyer som liker most banan ;o) Lever er heller ingen favoritt, eller hvalbiff
katlinka Skrevet 12. februar 2008 #25 Skrevet 12. februar 2008 Frosne fiskeprodukter - fiskepinner, fiskegrateng, seibiff etc. Sikkert mye mer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå