Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Etter fødselen for om lag 14 dager siden har jeg hatt en følelse av at jeg må tisse til enhver tid. Når jeg går på toalettet kommer det sjelden ut mye. Dette er svært ubehagelig og "sliter meg ut" - kjenner jeg blir "sur" av å gå rundt og hele tiden plages. Jeg ble klippet under fødselen og har hatt plager i den forbindelse også, men det er mye bedre. Jeg gjør knipeøvelser hver dag - i en periode syns jeg det virket, men nå er det som om "tisseplagene" har blitt verre igjen. Noen som har opplevd noe lignende og vet noe om når jeg kan forvente at dette gir seg?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 eg hadde det nett sånn... tror det henger litt igjen med at en er "van" med å gå på do pga babyen.. det går nok over etter en stund..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Sikker på at du ikke har fått en urinveisinfeksjon? Svir det når du tisser? Jeg ville tatt en prat med legen og fått sjekket det.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det kjennes ikke ut som UVI, svir ikke når jeg tisser - kjennes mer ut som et "press". Egentlig likt som det var når jeg var gravid. Men hadde jo håpet at dette ville gi seg nå som magen er borte. Er lei av plager, kjenner jeg HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå