Gå til innhold

puls-klokke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om en bra puls-klokke som har det man trenger når man skal trene til å løpe halv-marathon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke det, men OJ! skal du løpe halvmaraton?

Hvor langt er det og hvor sprek må man være?

Skrevet

Polar 625X (ca 3500 kr) eller Polar RS 100 (ca 1300 kr).

I følge min kjære:)

Skrevet

Har en Polar klokke til 13- eller 1400 kroner. Veldig enkel i bruk og måler pulsen kontinuerlig.

Klokkene til Polar som er billigere enn denne måler pulsen og regner ut snittet per 30 sekund - ikke bra...

Skrevet

Polar skal vaere et bra merke!

Naar skal du loepe da?? Loep to i forrifjor, og vurderer ett til i april..Men maa si at jeg ikke bruker pulsklokke da..

Skrevet

Skal løpe oslo marathon, bare halvparten da. Så til det som lurer på hvor sprek man må være. Aner ikke, men det er 2.1 mil da. Altså halvparten av det vanlige oslo marathon som er 4.1 mil. :D Løpet er i september så jeg har god tid til å trene, også har jeg et løp på 1 mil i mai.

Jeg vet jo at jeg ikke trenger pulsklokke for å løpe, men synes det er greit å vite hva jeg sånn ca driver med mens jeg løper. Vil egentlig ha en polar med lengdemåler men de er så sinsykt dyre, som noen her skiver over 3500 kr. Vi får se hva det blir til.

Takk for innspill.

Skrevet

Mannen min har en Polar RS200; han har en annen også, men denne er han mest fornøyd med. Han løper aktivt, både hel- og halvmaraton, så du må jo være drømmedama hans ;-) hi hi

Lykke til iallefall med løpet til høsten!

Skrevet

hehe, du får henge deg med du også da vettu! :D Takk for tips fra en erfaren marathon løper! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...