Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Skal prøve og gå ned i vekt. Har tømt skap for godteri. Har helt sluttet og spise det + brus. Men ellers så går jeg ikke på noe pulver diet eller lignende og ikke har jeg tid ENDA til og trene. Men vill det fungere med bare og kutte ut snop da?
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du må spise mindre kalorier enn du forbrenner...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det spørs hvor mye snop du har spist før, men hvis du er som meg, som gjerne spiste en stor sjokolade eller en pose snop hver kveld, og enda mer i helga, da vil det hjelpe på sikt i alle fall. Lykke til, de første dagene er verst! 14 dager uten snop her nå Gått ned 2,5 kg, men jeg har spist mindre også da. (ikke nå i helga... uff)
ny vestfold Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 det funka ihvertfall for meg,jeg trener ikke men går ca 4-5km hver dag,noen noen dager år jeg knapt andre dager blir det mer.kjøp deg skritt teller,anbelt 10000 skritt om dagen,får det til 30kr på jernia.jeg har gått ned ca 20-25kg på 2år,utrolig hva brus og godteri gjør med kroppen,begynn å spis frukt og drikk vann..vann og vann.lykketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå