Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Da mener jeg ikke de 6 ukene altså, men at han skal ta over min.. Det er arb.giver som betaler lønna..
Fire småtroll Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Her er det nav som betaler ut pengene, og da måtte de ha beskjed før den 20. i den måneden pappaen skal ha perm så de rakk betale ut til den 25. fikk vi beskjed om.. Så kan ikke tenke meg de trenger noe lenger tid når det er arbeidgiver som betaler ut.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 her sa de senest 4 uker før..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 WHAT????????? omg..... det sa de ikke noe om til meg..*gulp* De sa bare "bare si fra når han skal ha permisjon".. ikke noe mer..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 er ikke sikkert det er likt hos dere da.. var bare det jeg fikk beskjed om når jeg ringte og ville endre pappapermen..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 hm, nei jeg håper da ikke det, for da blir det knapt med perm på far.. hehe får ringe og høre
Salat Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg fikk beskjed om at pappaperm hadde 3 mnd tilbakevirkende kraft. Mannen min begynte med gradert uttak denne uken, og vi holder på å fikse papirene nå. Litt styrete da han er den første til å ta perm på jobben(ganske ny arbeidsplass).
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 ah, sånn at han kan "begynne nå, ta papirene i morra", på en måte?? Skal få han til og ringe ned og høre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå