skalha1t etter3.pp Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 å einaste symtomene ej he e kløende brøstvorter..! er så spent..gleda mej te å teste på mandag:)
Veslesnuppa Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Jeg har også kløende brystvorter!!!!!!!Men kan det være et symptom på graviditet da??? Har lurt veldig på det,for har aldri hørt om det før.
skalha1t etter3.pp Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 jada,de er ett symptom..eg hadde de sist eg var gravid oxo. brøstvortene vokser..
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei. har ikke så mye symptomer jeg heller. Temperaturen har steget etter EL. Er ikke det et tegn? men er det et sikkert tegn? hmm. Lykke til alle sammen :-)
skalha1t etter3.pp Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 aner desverre ingenting om temp.måling!her prøver vi me ingen stress sida sist vi skulle bli gravid brukte vi 8pp..
*gullungen med okt spire* Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 HEI på dere blir en spennende mandag...jeg har hvert kvalm i 2 dager nå masse sure oppstøt å halsbrann,og sykt vondt i puppene..tisser ofte så jeg håper det har klaffet denne pp lykke til alle sammen blir en spennende helg og mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå