Gå til innhold

Trøtt, sliten og null energi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter forsatt med tretthet.. trodde dette skulle gi seg en god stund, for så å komme tilbake når man nærmer seg fødsel, men der tok jeg visst feil. Er snart 30 uker, sover elendig og oppdelt om natta pga bekkenløsning, halsbrann og tissing.. og på dagtid er jeg helt skutt. Kan gjerne være trøtt igjen 2 timer etter jeg stod opp. Døgnrytme har jeg ikke hørt om, for den varierer sterkt!

Er sykmeldt nå, og kunne sikkert sovet og sovet, men er jo masse som skal være gjort.

Fler som har det likt med tretthet osv? Føler meg skikkelig lat og tragisk når jeg er så trøtt som jeg er, orker liksom ikke helt de store tingene heller.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Det er skikkelig fortvilendes, man vil jo være frisk og rask og få gjort alt som skal gjøres.

Det er skikkelig æsj å gå sånn her, men vi får bare tenke at det er en go grunn til det. Jordmor sa til meg at jeg skulle lytte til kroppens signaler, så jeg prøver å sove mer og slappe av med god samvittighet...men det er ikke så lett.

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat likedan og har bare ett råd! Sov når du føler for det! DU trenger den energien det gir, og sparer krefter frem til den siste krevende tiden når du ikke får sove hvor enn du gjerne vil. DU får heller pusle litt da!

Sov godt!

Skrevet

Jeg har også hatt det veldig slik. En viktig ting oppi dette, er å sørge for å få i seg nok veske. Kroppen bgeynner å bli stor og man svetter mer. Jeg fikk tips om dette og merket stor forandring med en eneste gang. Nå drikker jeg iallefall 3-4 liter om dagen og er mye kvikkere. (8 0,4 glass)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...