UngVoksen-over termin Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 ... hun kjente at livmorhalsen ikke hadde flatet seg helt ut - men var begynt å modne... 1 cm åpning - hun fikk inn en fing - og kunne ta på babyens hode! det var faktisk ubehagelig.. og litt vondt.. Noe slimpropp var der ikke sa hun - og jeg har ikke merket at den har forsvunnet... Hun sa den kan løse seg opp og komme litt og litt som utflod - og det har den nok gjort... Jeg som har gått her og ventet på den berømte slimproppen :-) Hun mente jeg ville føde før eller innen helgen - men det ikke umiddelbart nå med mindre jeg fikk rier.... Ellers skal jeg på overtidskontroll neste fredag hvis ingenting skulle ha skjedd til da.. Satser på at lille gutt kommer snart.. Blir kanskje en liten Valentines baby da? :-)
camoneiel *har født* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Håper det er vår tur nå da :-) Lykke til!!
UngVoksen-over termin Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Ja, nå er det i allefall ikke lenge til!!! Vi får holde ut de siste timene/dagene Camoneiel!! :-) Lykke til selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå