Gå til innhold

Har vært hos jordmor...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... hun kjente at livmorhalsen ikke hadde flatet seg helt ut - men var begynt å modne... 1 cm åpning - hun fikk inn en fing - og kunne ta på babyens hode! det var faktisk ubehagelig.. og litt vondt..

Noe slimpropp var der ikke sa hun - og jeg har ikke merket at den har forsvunnet... Hun sa den kan løse seg opp og komme litt og litt som utflod - og det har den nok gjort... Jeg som har gått her og ventet på den berømte slimproppen :-)

Hun mente jeg ville føde før eller innen helgen - men det ikke umiddelbart nå med mindre jeg fikk rier....

Ellers skal jeg på overtidskontroll neste fredag hvis ingenting skulle ha skjedd til da.. :)

Satser på at lille gutt kommer snart.. Blir kanskje en liten Valentines baby da? :-)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det er vår tur nå da :-)

 

Lykke til!!

Skrevet

Ja, nå er det i allefall ikke lenge til!!! Vi får holde ut de siste timene/dagene Camoneiel!! :-)

 

Lykke til selv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...