Gå til innhold

hva spiser dere til lunsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som går hjemme med små barn....

skal jo spise middag i ettermiddag sammen med mannen min. spiste brødskiver til frokost. og nå er jeg kjempesulten! spiste akkurat et eple, men det hjalp jo absolutt ikke!

spiser dere brød til lunsj?

eller er dere flinke og lager salater og sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp fortært to brødskiver...:) Salat spiser jeg i perioder jeg gidder å lage det.

Skrevet

Har akkurat spist en grov tebrix (frokostbrød) med kalkunfilet på.. Sunt og godt.. =)

Er jo ikke middag før kl 16, så må spise litt før et ja! =)

Skrevet

Jeg og minsten har nettopp spist lunsj, og idag ble det brødmat. Av og til lager vi nuddler, om minsten har lyst på (han går i skapet og finner selv ;o)

Men som regel er det "kjedelig" brødmat.

Skrevet

Akkurat spist 2 rundstykker.

Ellers blir det som regel brød eller knekkebrød, evnt frukt...

Skrevet

I dag tok jeg opp et polarbrød (extreme, det grove) fra fryseren, tinte det i brødristeren og hadde ost, skinke, paprika og agurk inni. Synes det er en helt grei lunsj jeg..

Spiser gjerne litt frukt eller en yoghurt i to-tiden så det ikke blir så mange timer uten mat.

Hadde det ikke vært for at jeg også fant non-stop i kjøleskapet hadde det jo vært en sunn og fin dag :-(

Skrevet

Når jeg er hjemme spiser jeg havregrøt til frokost og brød/knekkebrød til lunsj. På jobben er det salat og fisk/kjøtt/kylling til lunsj.

Skrevet

to knekkebrød med brunost og et stk. gulrotkake hadde jeg. er sulten enda..

Skrevet

Litt forskjellig hva vi spiser. I dag hadde vi omelett og brød.. Noen ganger lager jeg eggerøre, har lunsjkaker på brødskiva eller lager salat. Blir så lei hvis jeg bare skal spise brødmat utenom middagen.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

idag ble det nestle fullkornsgrøt frukt fra 8mnd på meg.. orket ikke lage noe annet .- D

Skrevet

Til lunsj blir det ofte noe med egg..dvs. 1-2 kokte egg samen med brødskiver eller varme rundstykker. Eller omelett. Salat en gang i blant.

Skrevet

grillet kylling og potetsalat i dag.

Skrevet

Spiser som regel "skorper", knekkebrødlignende saker, m kaviar til lunsj. Pluss frukt og 1 gulrot:o) Prøver å være litt sunn på dagtid, for om kvelden er jeg så GODTESYYYK!!

Skrevet

Burgul

Haloumi ost

Sukkererter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...