Viktoriana Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Etter 5 sprøyter med Gonal F er magen så oppblåst. I dag har jeg også kjent litt stikking. Håper bare det er et godt tegn. At det blir mange egg i min ene eggstokk. Det er også litt gøy - jeg er jo litt skjev om dagen. I og med at jeg ikke har gjort dette før så må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt nervøs i forhold til om dette funker og om det blir noen egg. Skal på UL fredag så da vet jeg litt mer. Dette er så spennende og dagene går alt for sakte. Regner med det bare blir "verre" om jeg kommer så langt som å bli ruger.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hehe fint med en advarsel av hva man kan forvente seg..Men tenk paa hvordan det blir naar det er et lite gull der inne da! Blir jo mye stoerre da ;-) Lykke til..Satser paa aa starte paa Gonal selv etter torsdag om UL er bra...
LilleVakreAnna Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Høres ut som et kjempegodt tegn, spør du meg! På mitt 2. icsi-forsøk hadde jeg litt høyere dose enn på 1. og jeg kjente kjempemye stikking de siste dagene jeg tok sprøyter, og følt meg helt sprengt. Det var jeg også, for det ble 9 stoore folikler i hver eggstokk! Og i går fikk jeg en positiv graviditetstest for første gang i mitt liv, så dette her går faktisk an, sjøl om jeg ikke har trudd det før nå! Ønsker deg masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå