Gå til innhold

Da har vi fått dato for igangsetting...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg hos JM for kontroll. Var da 4 dager over termin, og hadde +1 på utslag på urinen, + høyt blodtrykk (140/100), + nesetetthet og trykk i hodet (som kan bety at det er vannansamling i hodet), så hun sendte meg videre til sykehuset for videre undersøkelse. Fikk CTG-registrering for å sjekke at babyen hadde det bra, og det hadde den. Det ble også registrert at jeg hadde regelmessige sammentrekninger (ca 5 min mellom), men det var bare kynnere, for det var ikke vondt. Legen kjente på meg, og jeg var myk og fin, og hadde 2 cm åpning. Hun strippet meg, og sa at dette kanskje kunne sette igang ting, men om det ikke gjorde det skulle jeg komme tilbake på onsdag (altså i morgen) kl 0900 for INDUKSJON. Jeg ble strålende gla for at de tar symptomene seriøst, og at jeg slipper å gå noe mer over tiden.

Jeg trodde faktisk at ting var i gang i går kveld, for maseriene var utrolig mye vondere, og de kom med 5 min mellomrom. Varte i 4 timer. Men det dabbet av, og ble borte, og jeg sov hele natta igjennom uten å ha problemer.

Jenter! Dette er min siste dag som 1.-barnsmor. Tenk!! I morgen kommer nurket =) (om ikke før da) =)

HURRA!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til så mye!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

heldig du!

Ønsker deg kjempe masse lykke til!

Skrevet

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...