Kulå Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Er sulten støtt og stadig, men liksom ingenting som frister. Rett og slett litt matlei. Noen som har tips til hva jeg kan spise.
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg koser meg veldig med fruktsalat og yoghurt. Både sunt og søtt. En uslåelig kombinasjon. Jeg lager gjerne en stor bolle om formiddagen og spiser mindre porsjoner utover dagen, også deler jeg litt med mannen min også hvis han har vært grei....
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Til brødmåltidene spiser jeg ofte ostesmørbrød eller toast. Har ikke spesielt lyst på vanlige brødskiver for tiden. Ellers er det veldig godt med tunfisksalat som pålegg. (boks tunfisk, løk, rømme, salt/pepper, litt sitronsaft)
BitteLiten *har født* Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 et lite tips til tunfisksalaten..... kok egg å ha på... den kan også lages med tunfisk i olje(hell av oljen) 1 del kaviar, 2 deler majones, 1 hel liten rødløk, litt chillipulver og litt salt og pepper... NAMMANAMM!!!!!! Denne e skikkelig digg og smaker IKKE tunfisk som i vanlige tunfiskfileter...
Mammaen til Turid Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 har kjøpt ferskt brød og pålegg de siste dagene.. litt sånn "luksus"pålegg ifra ferskvaren, for jeg er lei vanlig ost og skinke.. og så med majones, agurk og evt. tomater eller paprika... men frukt og youghurt naturell er jo også digg (eneste der er at jeg blir så fort sulten igjen..) pizzasnurrer er greit å ha i frysen, eller boller.. (jada, fryktelig usunt, men hva søren skal en gjøre når det er det eneste en har lyst på.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå