Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Tenker da på Familievernkontoret, de gratistimene. Erfaringer? Var det ganske konstruktivt opplegg?
Sikkertforgammel Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Vi går i terapi ca hver 3 uke. Konstruktivt..? Hm... Vi får hvertfall hjelp til å kommunisere på en ordentlig måte. Har fått det mye bedre sammen, lært oss bedre å prate skikkelig, og ikke bare rakke ned på hverandre =) Absolutt å anbefale.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 hmm.. ikke gått til sånne timer, selvom vi sårt trenger det. Bare redd det har gått for langt denne negativiteten i forholdet vårt og jeg kommer bare til å hulke gjennom hele timen. Det gratis-opplegget på familiekontoret, der er det vel flere par samtidig? Tror ikke jeg orker det med tanke på hvor dårlig forhold vi har nå, trenger nok en egen terapeut. Men hvordan kommer jeg i kontakt med det?
Sikkertforgammel Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Vi går ikke sammen med andre par, hvertfall. Jeg var alene på den første timen der, siden det var jeg som følte jeg trengte noen å snakke med... Så fikk jeg gubben med den neste timen. Ring fam.vernkontoret, de er pliktig til å hjelpe alle, og om de ikke kan hjelpe, skal de sette deg i kontakt med noen som KAN... LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå