Gå til innhold

Hvor lenge før begynte dere å planlegge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med bedre tid enn oss? He he;o) Vi skal gifte oss i April 2009 og jeg har allrede vært på en salong og prøvd brudekjoler og er ellers godt i agng med å tenke ut hvordan jeg vil ha det - men kan ikke booke noe før tidligst ett år før (skal gifte oss i DisneyWorld, Florida). Ble fridd til i juni 07, så brukte et helt halvår bare på å finne ut hvor og hvordan vi ville gjøre det, så tror det er greit med litt god tid for min del, jeg;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte kirke og festlokale i mars 2007 og giter oss i mai 2008, så har hatt litt over ett år på planleggingen. greit å ha god tid og ta ting litt og litt.

Skrevet

Begynte å planlegge 1 år i forveien, nok tid for min del! :) vi gifter oss i norge da! :)

Skrevet

Hehe ca 6 uker i forveien...

Skrevet

Har begynt nå og skal gifte meg i september. Burde gå greit det :o)

Skrevet

Jeg bestilte kirken idag faktisk :)

Vi bestemte oss for en uke siden..

Og bryllupet skal stå 14 juni :)

Så vi har ikke så lang tid på oss, men det skal gå veldig fint :)

Skrevet

Bestilte kirke og lokal nesten et år før.. er ferdig med alt no.. gifer oss til sommeren

Skrevet

Ja, det er sånn jeg også vil ha det - være ferdig med alt i god tid før så jeg slipper å stresse i siste liten;o) Jeg har plener om å være ferdig med det meste innen 1. september, nå jeg begynner å jobbe igjen.

Skrevet

Vi gifter oss 01.08.09, samboeren fridde på julaften.

Vigsler ble bestilt i begynnelsen av januar, men mangler å bestemme seremonisted. Vi har diskutert fram og tilbake ang. festlokale siden jul. Har brukt mye tid på å vurdere leie av lokale opp mot hagefest, og har innhentet priser på telt og diverse ting og tang man trenger til sistnevnte.

Det blir til at vi satser på å leie en gjestegård, der de ordner det meste for oss, for det viser seg at det ikke blir så mye dyrere. Synes det er litt godt å tenke på at noen profesjonelle har hovedansvaret på den store dagen, for det er så mye som kan gå galt. Dessuten blir det mindre stress for oss, tror jeg.

Har reservert stedet allerede, og skal på omvisning der til helga. Regner med vi bestemmer oss ganske fort etter det.

Har også vært på en bryllupsmesse, sett litt på nettet etter forskjellig stæsj, startet slankekuren, ordnet forlover til meg selv og satt opp foreløpig gjesteliste.

Sliter for tida med div. familiemedlemmer som har meninger om det meste når det gjelder bryllupet. Men siden de ikke skal være med å betale, har de i grunnen ikke rett til å uttale seg, synes jeg. Irriterende! Tør ikke tenke på hvor mye styr det ville blitt fra alle hvis vi skulle arrangere hagefest selv..... De er jo hjelpsomme og mener bare godt med det, men det er noe i ordtaket "jo flere kokker, jo mere søl". Dagens utblåsning ;-)

Konklusjon: Vi har startet tidlig med planleggingen, men vi trives med å gjøre det på den måten.

Skrevet

Høres ut som om dere er i rute, ja - godt det ikke bare er vi som er tidlig ute...føler meg nesten litt "unormal", he he;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...