Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur innom Vinmonopolet en dag (hehe artig nok det med struttende mage), og så de hadde små champagneflasker som var rosa (Rose) eller blå (Brut). Tenkte det var en fin liten pappagave, og sender tipset videre. (For de som vet kjønnet, da ;-)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt 4 stk 5 kg vekter til mannen min siden jeg vet han har ønsket seg flere vekter lenge.

Jeg har ønsket meg englebarna smykke.

Skrevet

jeg kjøpte en ralph lauren genser på 70 % salg (juhu!), en bok: "hakkespettboken for verdens beste pappa" (eller noe sånt) og en rødvin fra 1981 (den eldste de hadde på polet og det er heldigvis vin fra det området og den typen han pleier å like veldig godt). jeg tror han kommer til å bli kjempeoverrasket!!! tror ikke han forventer noe som helst! har skrevet en kjempefint kort og satt inn i skapet mitt. når han skal hjem etter fødselen en gang skal han få beskjed om å hente frem det som står i den svarte posen.....(kjempetips fra en annen tråd her inne tidligere)

gleder meg sånn!

Skrevet

pappagave? kjøper man det? hmmm... er det ikke nok med ungen?? :P selv om det alltid er hyggelig med gaver da, uansett:D i julekalenderen til min sambo nå i desember fikk han en nøkkelring med "nr 1 dad" på... hehe..

Skrevet

Ja hva faen er det med pappagave opplegget? Kan da ikke bli bedre enn et barn? Vi har alt vi trenger. og det vi trenger kjøper vi.

Jeg forventer heller ingenting når jeg føder. fordi babyen vår er verdens beste gave.

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig med gaver, men ikke et must. Min kjære fikk en gitar forrige gang, jeg fikk en hysterisk fin kamera og blev sååååå glad for å kunne ta fine bilder av lillemann....

Skrevet

Hmm, det er jo ikke noe vits i å gjøre så mye ut av det.... Jeg har kjøpt en body i str 50 som ligger i sykehusbaggen, som pappan ikke får se før hun har den på seg på sykehuset...og der står det: "My daddy is stronger than your daddy..."

Tror han blir mer en nok fornøyd med den jeg....:=)

Skrevet

jeg har kjøpt bergans jakke jeg..syns ikke det er et must med gave.. men tror faktisk det ikke bare bare er å være far og kjæreste i svangerskapet... jeg har jo mine greier.. så syns har fortjener er gave jeg.. selv om barna er den største gaven.. kunne vel ikke gitt han noe bedre en to små gutter!! tenker ikke så mye på hva jeg kommer til å få.. tror det var vanlig med smykker før.. men vet ei nå

Skrevet

Jeg har kjøpt en bedre flaske lagringswhiskey som jeg håper han kan kose seg med etter fødselen. Vet han var forferdelig stresset og hadde masse adrenalin etter forrige fødsel, og tenker at han kan sette seg ned med et glass i ro og mak når han kommer hjem fra sykehuset, bearbeide litt inntrykk og fundere litt over livet og alle jentene sine før han sikkert flater ut i senga :) De blir slitne de også etter fødselen! Og kanskje pappaene trenger å vite at en ser alle anstrengelsene de har gjort disse måndene? Min mann løper etter meg, passer på at jeg får sove litt om ettermiddagen, kjører ut og handler og steller og stuller som bare det. Han tar pappaoppgaven og -kompensere for mamma oppgaven- sin alvorlig og det setter jeg veldig pris på. Men det er ikke en gave fordi han har blitt pappa, snarere er det en måte å stoppe opp tiden litt etter 16 års samliv og si at "tenk, alt dette har vi fått til sammen, bare du og jeg :)". Blir neste kjæreste-gave når jeg tenker meg om :D

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er noe must med pappagave altså, men synes det er litt artig å kjøpe noen småting. En rosa champagne og en pose smågodt til han kommer hjem fra fødselen (regner med at han blir vel så utslitt som meg) + ørepropper. Ikke akkurat noen dyr gave, men en liten morsom oppmerksomhet ;-)

Skrevet

Frøken ca rundt påske; Hvor har du kjøpt den bodyen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...