Gå til innhold

Fast "fiskedag"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser av middagstråden at det er veeeeldig mange som skal ha fisk idag.. Har dere fast fiskedag? -og hvor mange fiskemiddager har dere i uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ingen fast fiskedag, men prøver å ha en fiskemiddag i uka :)

Skrevet

har ingen fast dag, og har heller ikke fisk hver uke vi.... bare jeg som liker det egentlig.... så kjedelig å lage mat man må krangle med både mann og barn for at de skal smake på....

Skrevet

Vi prøver å ha fisk ca annen hver dag. Ikke i helgene da.

Skrevet

Her har vi fiskemiddag to ganger i uka. Men kan variere på dagene.

Skrevet

Prøver å ha fisk 2-3 ganger i uka. Hjemmefra er jeg vant til fisk 3 ganger i uka

Skrevet

Ingen fast fiskedag, men fisk/fiskemat flere ganger pr uke.

Skrevet

Har ingen fast fiskedag, men spiser fisk minst en gang i uka, noen ganger to.. Litt ensformig når det gjelder fisk da, varierer mellom stekt seifilet, fiskepinner, fiskekaker og kokt torsk.

Skrevet

Vi har samme systemet som de fleste andre som har svart - vi spiser fisk ca to ganger i uka, men har ingen faste "fiske-dager".

Skrevet

...da ser det ut som det er tilfeldig at "halve DiB-gjengen" skal ha fisk til middag idag :o)

Skrevet

Ingen fast dag, men spiser fisk 2 ganger i uken vanligvis. Da jeg vokste opp hadde vi alltid fisk tirsdag og torsdag.

Skrevet

Har ikke fast dag i uka der det er fisk, men prøver å presse inn en dag i uka. Ikke alltid like lett men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...