Gå til innhold

Noen som har barn fra OKT-NOV 2006???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er så stille...han sier bare mamma og ta...dvs ta betyr takk....

kan det være fordi han er minste og trenger bare rope uh....så får han det han peker på...

bekymrer meg litt ettersom jeg ser han tydelig ligger etter de andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange som ikke sier noe særlig i den alderen. Nikolai er født i november og sier ikke så mye mer.

Men babler din mye? Og forstår han mye av hva dere sier til han? Det er viktigere...

Skrevet

Joda han forstår det meste....sier vi at vi skal gå ut er han første mann til gangen...

og han reagerer på ting hehe...men så rart når de andre to var så tidlig ute med praten hihi

Skrevet

mini sier heller ikke noe særlig.. æsj, bæ, vaff, mø, og dada( takktakk) er vokabularet hans.. men han skravler mye uforståelig, og forstår mye av det vi sier til han, s vi er ikke bekymret, selv om jeg ser at andre er kommet lenger. men tror ikke han er treg, ser andre som nesen ikke har ord før de er 2 år gamle, uten at det er veldig unormalt. så jeg ville ikke bekymret meg enda..

født i okt

Skrevet

Selma er november - 06 barn...... Du trenger overhodet ikke å være bekymret så lenge du ser at han forstår en del av det du sier. Barn "prioterer" en stund hva de skal ha fokus på - hvis han feks har begynt å gå nå, har språkutviklingen kommet litt i bakgrunnen da.....men det kommer seg fort igjen!:)

Skrevet

Mini babler mye, og er ganske bestemt i stemmen til tider, hehe! Men av ordentlige ord går det bare i mamma, pappa, ned og mjau. Bekymrer meg ikke, for storebroren var heller ikke tidlig ute med å prate. Dessuten så forstår han jo omtrent alt jeg sier, så språket kommer nok etterhvert =)

Skrevet

Var bare det at han er utrolig treg med å gå også....begynte for noen uker siden...og han er ikke helt trygg ennå...

men men ....hører det er flere som ikke prater så mye ennå hihi...

takk for svar hihi

Skrevet

min er fra november 06 og sier mamma, pappa, der, heia, hade, lys, pus, tomt og nam.. å ja.. det er det jeg kommer på hvertfall. ellers så babler han... men det er veldig forskjellig fra barn til barn da... har sett eldre barn enn min ikke si like mye feks.. kommer nok etterhvert! min går etter sin store helt søsteren og vil gjøre det hun gjør og det er vel det som viser godt på både det å gå og klatre som snakke...

Skrevet

Min sier bare pappa/baba og så imiterer han lyder vi gjør. Ellers er det bare babling, men "avansert" babling, han har mange lydsammensetninger og melodi på det. Jeg tror han tror han snakker. :D

Jeg tror jeg har lest at noen unger samler opp ord, og en dag eksploderer de og snakker massevis.

Skrevet

Når er han født? Oktober? Uansett - det er innenfor "normalen", det!:)

HAr ikke du nettopp hatt et samlivsbrudd og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...