La Perla Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har kanskje litt mer flesk foran enn jeg strengt tatt trenger, og skal prøve å få bort litt av det før sommeren. I morges konstaterte jeg skuffet at jeg ikke har gått ned noenting den siste uken, heller. Men litt etterpå kom gutten på 3 1/2 inn, løftet på genseren min, strøk meg ømt over magen med sin lubne lille neve og sa ""Så fiiin mage du har, mamma." Så det er ihvertfall én person her i verden som synes jeg er finest akkurat som jeg er! :-D
*mom to L & M* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 åååå så søt han er. Igår da jeg var i barnehagen å henta elste jenta, å hadde minste jenta på armen var den en litn gutt som kom bort å spurte om jeg hadde en baby til i magen siden den var å stor.... jaja.
Under den hvite bro Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 hehe mini på 4 sa til meg at jeg hadde en like myk mage som leira i barnehagen....tok det som et kompliment jeg hihi
La Perla Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Haha! Klart det var et kompliment!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå