Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 jeg fikk kke bostøtte denne mnd,for jeg falt ut av systemet,og det er null på kontoen og ennå 1uke til lønning...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Samme skjedde her også...har måtte klage på bostøtte vedtak 3 ganger siden september og enda klarer de ikke å skjønne at dagens inntekt skal brukes..såååå irritert! Er ikke blakk da,berges til lønning..men det er j.... irriterende når man forventer at penger skal komme,så uteblir de...pga ett system som ikke funker!Åhhhhh...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 nope, har ikke 0,- men minus....hehe....
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Nærmer seg 0 på brukerkontoen, men har jo ein reserve konto, men har det meste av det eg treng, så skal nok klare meg til fredag.
jet trip Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 19 kr igår men i dag fikk jeg lønninga endelig.... Men vi hadde ingen fare. Handler alltid mat i skapene, bleier og bensin slik at vi klarer oss uten penger en god stund. heldigvis skjer ikke dette ofte...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 ja, pga rot med bidraget.... fikk ikke forskudd i februar engang, pga han betalte for januar etter den 10. i januar....... kjipe greier:(
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Jepp etter melk og brød i morgen blir det null på konto her også, men får lån fra Lånekassa på torsdag håper jeg! (pleier å komme en dag før i hvert fall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå