Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hei. jeg er 24 uker på vei. sparkene begynner å bli temmelig voldsomme nå. spesielt når jeg skal legge meg, selvsagt. jeg skvetter til, og ligger bare og venter på neste runde. han er nå "bare ca 600 gram. hvordan blir det når han blir tyngre og sterkere?
♥gullegull08♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Hos meg har det vært litt opp og ned, veldig aktiv rundt uke 24 til 26 så en litt roligere periode,så på an igjen nå er jeg uke 33+3 skal si at det merkes bedre når hun setter igang for fult får ikke sove mens det står på ihvertfall men tror det også er fordi hun får litt bedre plass å boltre seg på når jeg ligger, kjenner at hun strekker seg,magen blir helt skeiv. også ligger jeg å kjenner etter så kan være litt det og men syns det er festelig, jeg sover bedre etterpå når jeg har kjendt liv.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 jeg syntes det ble verre og verre jeg. fram til uke 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå