Gå til innhold

svigermordilemma her også...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor er den eneste 2-åringen er trygg på, så hun er å foretrekke som barnevakt når jeg skal føde. MEN: hun er sååå slitsom å ha i hus, hun stresser rundt og skjemmer bort gutten sånn.. Nå har hun bodd her noen dager siden vi var så sikre på at noe skulle komme igang (hun er ellers 2-3 timer unna), men foreløpig ingen tegn. Så idag "sender" vi henne hjem igjen, men lurer på om vi må be henne komme tilbake i helga.. er i 40. uke og fødte en uke før termin forrige gang, så er jo rimelig sikkert at det skjer snart, da..

 

Men jeg blir helt utslitt av å ha henne i hus, så må veie ting opp mot hverandre... hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hum,nja...sjønner at det kan vere slitsomt og ha henne der.spesielt siden du snart skal føde,og sikkert er sliten og litt mer irritabel/følsom en vanlig(var vertfall jeg når det nærmet seg fødsel sist gang). Men,om ting skulle skje fort med deg,er det jo ikke sikkert at svigermoren din rekker tilbake får du er i fullfødsel på sykehuse. Og da har du vel et problem med hvem som skal passe lille gutt?

 

Ville bare prøvd og "holde" ut,forhåpentlig vis er det ikke så lenge til du føder=)))

 

Masse lykke til med fødsel i nermeste framtid=))

Skrevet

Sett pris på hjelpen og tenk på at hun vil nok bare deres beste!!:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...