Et lite barn i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 På et par dager nå, har jeg fåt et skikkelig merke etter ringen min... får den nesten ikke av.. før gikk den lett av. Syns det har skjedd så plutselig. Er i uke 33. noen flere?
lille sprelle Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Fikk det i uke 29 - 1 kg opp på vekta på et døgn. Ta av ringer før det blir umulig! Er ikke noe å gjøre noe med, men støttestrømper kan hjelpe for å dempe veskeansamling i beina.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Har hatt mye vann i kroppen siden ca uke 26/27. Jeg har klart meg fint uten støttestrlmper men det kan jo hende det lønner seg å kjøpe. Jeg drikker mye vann, hele tiden, salat, mais, druer, kålrabi/kålrot og grønn te er også vanndrivende. Også, kjøpbrød er stappet med salt!! For eksempel tre brødskiver kjøpbrød om dagen tilsier halvparten av det salt inntaket som er anbefalt om dagen... Kanskje greit å bake litt brød? Eller finne andre gode alternativer til brød til frokost og lunch. Holde deg unna saltet og drikk myyye vann så hjelper det nok, dessuten forsvinner det med en gang barnet er ute! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå