Gå til innhold

Jeg blir så frustrert!!! Skikkelig suttrete idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg hører selv at jeg er forferdelig suttrete nå. Må bare få ut noe frustrasjon!!! 2dager over ikm, og neg test. Aldri vært over ikm før.

Migrene som bare det så jeg orket ikke gå på jobb idag, enda jeg har hatt langhelg fri (torsdag+helgen+igår), å føler meg skikkelig rotten pga det.

Netcom har stengt mobilen min enda alle regninger er betalt. Sabo har kranglet med de i en time på jobb idag, å de kunne se at den var betalt (for over en mnd siden og vi har ikke fått noe ny regning) men nå var den stengt så da måtte det gå gjennom en eller annen prosess...

OG på toppen av det hele klarte jeg å ikke se på hvilken instillin og volum dings (jeg er ikke så teknisk av meg!!) når jeg skulle slå på radioen i sted, så jeg har klart å sprenge en høytaler på "babyen" til min kjære til mangfoldige 10.000.... Og sambo ble påkjørt for litt under en mnd siden men forsikringsselskapet er ikke ferdig og behandle saken, så vi måtte ut med 10.000 i går også. Ingen ferie på oss i år...

Nei uffameg. Stakkars dere! Håper ingen tok sag tid til å lese dette. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Håpet så veldig på spiren denne mnd!!! Ble så skuffet idag tidelig!!!

Jaja ny mnd med kos ;)

Håper alle dere andre har en aldeles strålende dag, og masse positive tester denne uken!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Of dette var ikke kjekt å lese. Eg forstår kjempe godt at du er frustrert og suttrete. Off håbe alt ordne seg. som d helt sikkert jørr.

Du får prøve å oppmuntre dagen din på en måte. Så går d nok bedre.

Kleeem A

Skrevet

Takk for det =) Hyggelig å høre... Alt jeg tar i mister jeg hehe. Kan ikke tr bare komme nå da så jeg blir ferdig med det :-p hehe.

Håper alt står vel til å at det går bra med deg og typen igjen!!!

Skrevet

Noen dager er bare helt dårlige.Det vet jeg alt om,godt det kommer en ny dag i morgen. Min har ikke begynt ennå, skal på jobb etterpå.Huff ikm dager er no dritt når det bare negative tester. Jeg tror jeg har bomma på min ikm, at det er denna uka. Jeg venter bare i spening.Håper det ordner seg for dere.

Skrevet

bare hyggelig=D

ja, sitte å vente på tr eg og. den sko komt nå.

Me meg å typen går d ikkje bra! d e ikke oss i d hele tatt.

Skrevet

Tusen takk. Jada er bare slik at alt kommer oppå en annen. Hihi bare suttrer litt. Hjelper faktisk da.

Hehe å helt idiotisk dette å leite etter gravid sympt. At du er sulten blir jo nesten ett tein for meg! Hehe stakkars disse mannene som må holde ut med oss!!

Jeja: Har dere prøvd lenge? Trives du i jobben?

Skrevet

ja jeg trives heldigvis i jobben, har masse gode kollegaer. Jobber innen industri og holder på å få opplæring på ny maskin, det er utfordrene og slitsomt. men det er jo alt nytt. jeg slutta med ppillene i august og har prøvd siden men jeg har regna med at det tok tid å bli gravid.Det er først nå i det siste vi har jobba virkelig hart med det. Å sutre litt hjelper alltid.hehe

Skrevet

Å så gøy da!!! Er så kjekt med jobb en trives i. Jeg har desverre migrene og bare er sur for at jeg ikke orker å gå på jobb!!! Hehehe. Da har vi vel vært prøvere nesten like lenge vi da... Begynnte i aug.

Ja var instillt på at det kommer når det kommer, men når venninner en etter en som du aldri hadde trodd popper opp, vi er 15+++ uker på vei, å våren kommer med små tein blir en jo utolmodig. Enda vi har allverdens tid på oss =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...