Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vasker han stort sett med vætet klut (når han har tissa) eller våtservietter (når han har bæsja). Uansett lukter det surt av rumpla og stasen hans. Kan vel ikke bruke såpe til å vaske han med for å få vekk lukta?
lamsen&lillevenn;) Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 kan være at det har blitt fuktig og utviklet seg til sopp..det lukter iallefall skikkelig surt jeg smurte da vesla m canesten(hørte m hs først) er jo så mange valker og skrukker på de:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det blir luktende litt surt etter noen skift med bare klut-vask. Jeg holder rumpa hennes under rennende vann i vasken en gang om dagen jeg, og hver 2-3 dag bader jeg henne i vann med litt badysåpe i...
cecilie25 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 jeg vasker stasen og rumpa hans med masse vann til hvert skift, men jeg tørker også etterpå med kleenex eller hånkle for å unngå fuktighet i bleien. det har funket her ihvertfall.
LGVB Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har aldri brukt såpe nedentil på datteren min. Vasker henne godt med mye vann på kluten morgen+kveld (eller skyller rumpa under vasken) og litt lett ellers på dagen. Ikke vært noe vond lukt her. Viktig att babyen blir heeelt tørr før bleien skal på...ellers kan det nok bli sopp. Jeg bruker ofte hårfønern, fungerer supert;)
Kjukka Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Tror det er rimelig normalt. Lukter litt av tissnuska og rumpa til snuppa mi også, men det hadde det sannsynligvis gjort om jeg også hadde hatt på ei så og si lufttett bleie hele døgnet. Men du kan jo prøve å ta litt babyolje på kluten og vaske litt... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå