Gå til innhold

Åh! Så heldig jeg er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt matt av de egoistiske og tafatte fedrene på SOS barnevakten, eller hva det heter...hadde heller villet oppdra barna mine alene, enn å hatt en sånn mann med på lasset!!!

Glad jeg har en mann som er opptatt av å være sammen med ungene sine, og har litt fornuftige tanker om barneoppdragelse =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke mannen i det huset var så ille.. Var heller ganske uavgjort mellom pappaen og mammaen i det huset når det kom til tafatthet..

Skrevet

Har TVn på i bakgrunnen bare, så ikke fått med meg alt. Men hovedinntrykket etter å ha sett på et par sånne program, så virker det som om pappaene ikke bryr seg eller motarbeider morens forsøk på å oppfra barna, og så gir også moren opp selv.

Skrevet

Ofte så er det pappaen jeg reagerer på også.. men i går så var det moren som jeg reagerte mye på.., og i dag synes de kan dele skylden.. hehe.. =)

Skrevet

Ja, man kan ikke bare gi opp barneoppdragelsen fordi det tar tid =P Og hjelp! Jeg får ikke gjort husarbeid, fordi jeg må aktivisere barna mine - hva skal jeg gjøre uten TV`n?!? Kan jo ikke handle en gang da...hehe!

Skrevet

Virker som veldig veldig mange av de som er med der ikke hadde forventet seg hvor mye arbeid det faktisk er og ha barn.. =/

Skrevet

I know! Men ironien er jo at dersom man bruker hodet litt i starten, så blir det ikke så slitsomt med tida =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...