UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Blir helt matt av de egoistiske og tafatte fedrene på SOS barnevakten, eller hva det heter...hadde heller villet oppdra barna mine alene, enn å hatt en sånn mann med på lasset!!! Glad jeg har en mann som er opptatt av å være sammen med ungene sine, og har litt fornuftige tanker om barneoppdragelse =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Synes ikke mannen i det huset var så ille.. Var heller ganske uavgjort mellom pappaen og mammaen i det huset når det kom til tafatthet..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Har TVn på i bakgrunnen bare, så ikke fått med meg alt. Men hovedinntrykket etter å ha sett på et par sånne program, så virker det som om pappaene ikke bryr seg eller motarbeider morens forsøk på å oppfra barna, og så gir også moren opp selv.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Ofte så er det pappaen jeg reagerer på også.. men i går så var det moren som jeg reagerte mye på.., og i dag synes de kan dele skylden.. hehe.. =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Ja, man kan ikke bare gi opp barneoppdragelsen fordi det tar tid =P Og hjelp! Jeg får ikke gjort husarbeid, fordi jeg må aktivisere barna mine - hva skal jeg gjøre uten TV`n?!? Kan jo ikke handle en gang da...hehe!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Virker som veldig veldig mange av de som er med der ikke hadde forventet seg hvor mye arbeid det faktisk er og ha barn.. =/
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 I know! Men ironien er jo at dersom man bruker hodet litt i starten, så blir det ikke så slitsomt med tida =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå