Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg får en i uka fom uke 37, min forrige var i uke 33 eller 34. Hørt det er vanlig å få fom uke 36 ellers. Man får oftere enn dette hvis det er et eller annet spesielt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg var sist i uke 31+3 og skal neste gang i uke 36+2
mumitrolletermammantilmille Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har fått hver uke siden uke 35. Men tror det er vanlig med hver uke, fra uke 36.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Har hatt kontroller hver 4 uke fram til nå... er 35 uker, nå skal jeg på kontroll hver 2 uke....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Med nr 1: uke 32, uke 36, uke 38 så ble det fødsel før neste konrtoll i uke 40 Nå: uke 31, uke 35, uke 36, og skal på 37 ukers i morra, JM vil ha meg inn hver uke så.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Har hatt uke 31, 35, 37 og skal ha 39, 40 og evt 41.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Har gått til jordmor en gang i måneden helt fram til uke 32. Nå går jeg annahver uke. Og på slutten skal jeg dit hver uke Godt og vite man er i gode hender og blir passa på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå