Gå til innhold

hvor ofte er det kontroller...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får en i uka fom uke 37, min forrige var i uke 33 eller 34. Hørt det er vanlig å få fom uke 36 ellers. Man får oftere enn dette hvis det er et eller annet spesielt.

Skrevet

Jeg var sist i uke 31+3 og skal neste gang i uke 36+2

Skrevet

Jeg har fått hver uke siden uke 35. Men tror det er vanlig med hver uke, fra uke 36.

Skrevet

Har hatt kontroller hver 4 uke fram til nå... er 35 uker, nå skal jeg på kontroll hver 2 uke....

Skrevet

Med nr 1: uke 32, uke 36, uke 38 så ble det fødsel før neste konrtoll i uke 40

 

Nå: uke 31, uke 35, uke 36, og skal på 37 ukers i morra, JM vil ha meg inn hver uke så.

Skrevet

Har gått til jordmor en gang i måneden helt fram til uke 32.

Nå går jeg annahver uke.

Og på slutten skal jeg dit hver uke ;)

Godt og vite man er i gode hender og blir passa på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...