Gå til innhold

Hvordan går det. Madisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett noe til tanta? Eller våget deg på en test? Er spent på dine vegne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo nå skal du høre; Tok en test sent i går kveld... måtte bare! Billigstrimmel og den var negativ. Slo meg ikke til ro med det, har hatt en magefølelse (bokstavelig talt :-) på at det klaffet denne gangen. Våknet 05:30 i dag tidlig, trenger ikke stå opp før 07. Lista meg ned på badet og tok en vanlig CB som viste positivt!!! Svakt riktig nok, men helt klart et kryss. Så da er jeg vel GRAVID da :-))) Når skal du teste?

Skrevet

Fantastisk! Flott at det klaffer! Når har du termin, da?

Jeg veit ikke helt når jeg skal trå til. Er på dag 28 i dag, og regner jeg etter forrige måned er det IKM i morgen. Pleier å ha 28-dagers syklus, men forrige gang var det bare 26, - denne gangen må EL har vært sein, og da er vel ikke dagen der før til helga.

Men kanskje i morgen, eller torsdag? Eller kanskje jeg prøver å drøye litt lenger....Nedtur hvis tanta kommer (men forløpig er det bare sånn derre hvit utflod.)

Skrevet

Hei madisen!

Gratulerer så mye!!! Dette er trivelig lesning. Såg deg inne på den andre tråden før jeg såg denne. Jeg hadde også IKM i går men har ikke turt å teste ennå. Venter vel et par dager til. Enig med deg,- bedre å få mens enn neg test... Lykke til med huleboeren din!!!

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger. Håper det er smittsomt og at dere tester positivt snart dere også, så kan vi flytte inn på 1.trimester sammen. Hvor gamle er dere forresten? Jeg blir 37 i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...