Gå til innhold

Dere som er gift...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lagt tid tok det fra dere begynte å se etter brudekjole, til dere fant den?

Vi gifter oss i april 2009 og jeg har allerede vært på en salong og prøvd, og fant der et par kjempefine kjoler - men har likevel lyst å prøve endel andre steder før jeg bestemmer meg. Har sett for meg at jeg kommer til å bruke lang tid å bestemme meg, he he;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh tok meg hele 2-3 timer eller noe saann ;-) I den foerste butikken jeg var i...

Skrevet

vell..........litt for raskt:p 10 min:p

Gjest -lilly-
Skrevet

Første brudesalongen jeg var på. Prøvde 4-5 kjoler =)

Skrevet

Etter 5 minutt i brudebutikken, hadde jeg prøvd kjolen som jeg visste skulle være min i bryllupet. Men nekta å godta at jeg bare skulle prøve en kjole, så prøvde mange til. Men endte opp med nummer 1...

Skrevet

Oj, såpass:o) Kanskje jeg som er fryktelig ubestemmelig da...selv om to av kjolene jeg prøvde var ufattelig nydelige....så føler jeg at jeg MÅ ha endel runder til. Kanskje fordi jeg har såpass god tid? Hvor lenge før begynte dere å se etter kjolen da? Jeg tenkte jeg skulle bruke tiden nå mens jeg er i permisjon til å planlegge og se etter kjole - ser ikke for meg at så mye blir gjort nåe jeg begynner å jobbe for fullt igjen;o)

Skrevet

Hehe vi planla vaart paa 6 uker da, saa bestilte vel kjolen 4 uker foer brylluppet, var saa heldig at de hadde en som var ca min str, saa jeg slapp aa komme tilbake aa ta ekstra maal.. Saa dro jeg og proevde paa kjolen to uker senere, satt som ett skudd og tok den med hjem ;-)

Skrevet

Jeg giftet meg i juni 2007, og var i brudesalong august 2006. Men da sa de at det var altfor tidlig, og at jeg burde vente. De kan jo selvfølgelig ikke nekte deg å se/kjøpe kjole så tidlig, men de anbefalte meg å vente til salget startet i oktober. Kjøpte kjolen min på salg 10.oktober 2006, altså 7 mnd før bryllupet. Og jeg brukte bare noen timer. Var i noen andre butikker før dette, men det var mest for å se hva som fantes. Tror nok du her god tid!

Skrevet

Her sa hun i butikken jeg prøvde i at det var lurt å være ute i god tid siden endel av kjolene hadde leveringstid på opp til 6 mnd + at jeg sikkert ikke får så god tid når jeg begynner i jobb igjen. Da jeg ringte på en annen å skulle bestille ble hun overrasket over hvor tidlig jeg var og mente jeg burde vente til de nye kjolene kom inn i november....men da jeg forklarte at jeg begynte på jobb igjen 1. sept var hun enig med meg at det var lurt å ta det før det. Jeg er i tillegg superduper perfeksjonist, så jeg hadde blitt superstressa om jeg ikke hadde hatt gooood tid;o)

Skrevet

Bestemte meg da jeg var 14 jeg! :o) Brukte bunaden min jeg.. :-)

Skrevet

Siden jeg giftet meg når jeg var 7 mnd på vei var utvalget begrenset. Fant en på nette, og kjøpte den;o)

Helt grei kjole.

Nå, 20 kg og en gravidmage etter skulle jeg ønsket jeg skulle gifte meg en gang til :o) *sukk* For nå har jeg jo kropp som passer i en normal kjole.

Skrevet

Første butikken jeg var i, prøvde 5 kjoler, tror jeg.

Planla 3 mnd før bryllupet, så vi var ganske effektive, egentlig :-)

Skrevet

Jeg er ikke gift ennå, da, men blir det 27. des. 08, så jeg svarer for det :)

Du må jo virkelig ha god tid, da! :) Vi gifter oss i Thailand, og har planer om å få sydd en kjole der nede noen dager før... Skal jo titte litt og tenke ut hva slags jeg vil ha i forkant da. Skal på byllupsmesse i Oslo i helga - kanskje jeg får litt inspirasjon :) Tar det hele med knusende ro - enn så lenge... Litt uvirkelig ennå, synes jeg.

Skrevet

Jeg var på salongen i februar og vi giftet oss i juli. Det sa hun som jobbet der var passe tid i forveien. Kjolen måtte bestilles og reguleres litt...

Skrevet

Er enda ikke gift da, 2 mnd igjen =) Men jeg fant kjolen min bortimot med en gang. Prøvde 2 andre kjoler før jeg fant drømmekjolen :)

Skrevet

tja, ca ca 30 min på toget, 10 min gange, titte i 10 minutter i butikken og så var det i boks.

Skrevet

Jeg er tydeligvis i andre enden av tidsskalaen ;o)

Fikk 9 mnd på meg for å finne kjole og etter 7 butikker og ørten prøvinger endte jeg opp med å få en brudesalong til å bestille en kjole fra Demetrios-katalogen. Den ble bestillt 2 mnd før bryllupet, kom 2 uker før bryllupet og heldigvis passet den PERFEKT :oD Ble akkurat den kjolen jeg hadde drømt om å bruke.

Skrevet

Fant min kjole den første dagen og i den eneste butikken jeg gikk til :o)

Akkurat som den ventet på meg der. Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...