Gå til innhold

pokkers legekontor!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

her sitter man og prøver å få tak i legesenteret.. telefonsvareren kjatrer i ett sett: " vi har stor trafikk på tlf, vennligst vent" det er så irriterende.. jeg har selv sittet og ventet på å ta blodprøver der, mens sykepleierne sitter og har syklubb selvom telefonen ringer.. det er frustrerende å vite at det ikke er stor trafikk på tlf, men at sykepleierne ikke er oppmerksomme nok på tlf. de har vel lunsjpause? hver gang jeg ringer tar det evigheter før jeg kommer igjennom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sekretæren på "mitt" legekontor pleier å legga av røret på tlf når det er for stor pågang. Helt dust. Og vanvittig irriterende....

Skrevet

Hehe, jeg husker det legekontoret jeg tilhørte i Bergen. Der hadde de tlf-tid kun to timer for dagen -helt umuuuuulig å komme gjennom. Og innimellom hendte det at de satt på svarer'n, så man fikk beskjed om når tlftiden var MIDT I tlf-tiden?! Så ble linjen brutt.

Logikk? Nei takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...