tingeling87 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 her sitter man og prøver å få tak i legesenteret.. telefonsvareren kjatrer i ett sett: " vi har stor trafikk på tlf, vennligst vent" det er så irriterende.. jeg har selv sittet og ventet på å ta blodprøver der, mens sykepleierne sitter og har syklubb selvom telefonen ringer.. det er frustrerende å vite at det ikke er stor trafikk på tlf, men at sykepleierne ikke er oppmerksomme nok på tlf. de har vel lunsjpause? hver gang jeg ringer tar det evigheter før jeg kommer igjennom..
Kulå Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Sekretæren på "mitt" legekontor pleier å legga av røret på tlf når det er for stor pågang. Helt dust. Og vanvittig irriterende....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hehe, jeg husker det legekontoret jeg tilhørte i Bergen. Der hadde de tlf-tid kun to timer for dagen -helt umuuuuulig å komme gjennom. Og innimellom hendte det at de satt på svarer'n, så man fikk beskjed om når tlftiden var MIDT I tlf-tiden?! Så ble linjen brutt. Logikk? Nei takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå