Et lite barn i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 fikk beskjed at jeg kan hente den på lindex nå )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Et skjerf/siklesmekke, en liten pakke bleier med de 2 minste typene, prøver på natusan babyolje, ammeinnlegg, vaskeservietter, en myk-bok med sterke farger, en pakke engangs stellematte. Tror vel det var det... Hentet min for 2 uker siden så er vel ikke så stor forkjell.
♥gullegull08♥ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 hmm kanskje jeg fikk en gammel en (sto en dato i starten av 08,husker ikke helt) fikk et skjerf/smekke, en bleiepakke med to str, vaskeservietter,engangsstellematter, en knitreleke blomst, en pakke tenabind(trodde dette kun var for gamledamer jeg), og endel reklame.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Fikk det samme som ''mittførste'', men uten skjerf/smekke.. Er litt glad for den pakken med tenabind egentlig, for det tok noen uker før jeg klarte å holde meg når jeg skulle tisse etter forrige fødsel :s
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Samme innhold som mittførste og Bambii, så det varierer nok litt.. Veldig gla for den pakken med tena selv, tror man kan få seg en stor overaskelse om man tror det bare er gamle damer som kan få problemer med å holde igjen....
Phantom´ Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Tena er vel sikkert et bra alernativ til vanlige bind i starten uansett? Selv om man ikke skulle tisse på seg mener jeg... Har aldri prøvd dem (da jeg ikke har kommet på å kjøpe sånne agmledamegreier) så det er for så vidt ok å få prøvd dem. Skal visstnok lukte mindre av dem. Husker fra it at renselsen lukta phy...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 http://www.libero.no/Pages/Club/ClubArticle.aspx?id=25891
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 gå inn på hjemmesiden og sjekk det da vel. da får du vite det helt nøyaktig med èn gang.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå