Gå til innhold

shitt shitt shitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt gira litt stressa og litt lei meg... for det kommer bud, men de er jo langt under prisantydning, og det har vi jo ikke råd til.... faen altså.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.

Skjønner godt at du blir stressa over lave bud. Men, nå er hvertfall budrunden i gang!

Det er vel ikke så uvanlig at folk prøver seg med noen skambud, i håp om at selgeren må selge raskt.

Da vi kjøpte klinte vi først til med et lavere bud. Megler gav kontant beskjed om at selger ikke kom til å vurdere bud under x kroner. Så greit var det.

Håper budgivningen tar seg opp ganske snart. Du får prøve å ha litt is i magen, selv om jeg forstår at det ikke er så lett.

Husk: Du har vært kjempeflink og du bor i et knallfint hus. De som kjøper er HELDIGE (og smarte nok til å by høyere)

Skrevet

Jeg signerer Graciegirl her. Da vi kjøpte, prøvde vi oss med to lurebud under prisantydning før vi la inn det som tilslutt ble kjøpesummen... Hvis de liker huset, skal du se at det ordner seg etterhvert!! Bare å kule'n så lenge :)

Skrevet

Håper det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

håper du har rett.... æsj ... jeg har kanskje lagt ned noen kalorier for mye i dette... skulle ønske jeg var en kalding, men jeg vil jo at alle skal juble å si "ååååååååååååå så fint det er her, her vil jeg bo, dette er toppen av lykke"

også byr de bare sånne prompeting. Men det skal sies at vi kjøpte jo hus på akkurat samme måten :-)

Skrevet

Det betyr jo at de liker huset ditt!! Og nå prøver de seg med et lavere bud fordi de tror dere har panikk og vil selge fortest mulig....men det har ahr du vel ikke...;-)

Du er igang - som andre nevner - vi prøvde oss vi også da vi kjøpte:-)

Good luck

Skrevet

Er enige med de andre her. Ta det med ro og gi heller han megleren litt tid med å få opp budene. Han vet vel også at dere aldri kommer til å godta bud under prisantydning så stol på at han kan klare jobben. Han skal jo også ha lønn av salget, så jo bedre han klarer dette jo bedre inntekt.....

Lykke - lykke til!

Skrevet

Klart de prøver seg...

Da vi solgte prøvde de seg under prisant.

Men de øker skal du se.... Jeg hadde også prøvd meg med noen skambud først.

Kan jo hende at de som skal selge bare MÅ selge og kanskje sier de ja til bud under prisant.

Men det gjør ikke dere. Bedre å ha is i magen og rydde for et par visninger til, enn å selge under prisant. :o))

Skrevet

Skjønner at det er frustrerende.

Men du har ihvertfall interesserte :) Og det er bra...og såklart de legger inn lave bud....men så begynner noen å by høyere og så er det i gang. De som har lagt inn er interessert vettu,og har de bestemt seg går de langt.

Kjenner den spente følelsen...vi hadde to leiligheter vi måtte selge ganske kjapt for vi hadde kjøpt hus til fryktelig mange penger og banken trengte pengene fra salget. Det gikk fryktelig tregt...mange visninger det ikke kom noen på :( Men vips så ordnet det seg.

Og det gjør det for dere også!!

Skrevet

ja det er sant... men de setter jo så korte frister trøst er bra... det er godt dere har is i magen for det har jammen ikke jeg

Skrevet

Oj oj oj :) NÅ er det igang!

Du skal slettes ikke være lei deg. Er ikke mange som slenger inn prisantydning med en gang. Alle vil jo prøve seg.

Men nå har dere fått inn bud! Det stresser opp alle de 10 andre som sitter på gjerdet og venter.... Nå skjønner du .... Nå skjer det :o)

Heia heia heia

Skrevet

Roooooliig.....pust laaaangsomt inn og ut gjennom nesen, dette går bra!

Vi la også inn et par skambud først faktisk, hvis nå sannheten endelig skal fram(og det skal den jo... c",)) men endte jo opp ved takst.

Kanskje jeg skulle legge inn et skikkelig bra bud for å dra i gang litt? Men da må du ikke akseptere det, asså! c",)

Skrevet

Heia heie heia:0)

Dette går kjempe bra,litt is i magen må du nok ha,men nå har det starta....

Skrevet

Godt at det er igang nå da!!! Og budene kryper helt sikkert oppover snart! Sender varme tanker om ro i sjelen, så du ikke stresser deg opp :-)

Skrevet

I verste fall må dere ha en visning til eller to. Det går bra. Det er vel sånn markedet er. Folk får solgt, men det tar litt lenger tid. Jeg krysser fingre og alt annet for dere :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...