Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha barselgruppa her på fredag, men hva skal jeg servere?

Trenger mange tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk servert det forrige gang, men har vært litt inne på tanken:)

Skrevet

Hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttboller og grove rundstykker.. Eller pizzasnurrer. Vafler med brunost, syltetøy og rømme? Spekemat, eggerøre og flatbrød. Gryterett med ris og salat.. Godt brød med forskjellig godt pålegg.. Osv.. :) Bare si fra hvis du vil ha oppskrifter! Lykke til!

Skrevet

Pai ja det hadde vært artig å prøvd, aldri gjort det før jeg.

Har du en oppskrift?

Skrevet

Blir så mye med gryterett når det bare er lunsj, orker ikke så mye mat jeg, hehe:)

Har også vært inne på tangen med å lage horn med ost og skinke, så kanjse pizzahorn var en god ide:)

Skrevet

eg hadde blirr veldig glad viss eg fikk pizza/skinke horn til lunsj ;) så kan du jo lage mange, å fryse dei og, så har du til senere :)

Skrevet

Pai oppskrift??? Her er verdens beste pai:

1 stk ferdigkjøpt paideig!

7 egg

1 liten kartong fløte

2-3 dl reven ost

1 pk bacon

4-5 sjampingjong

1 purre

salt og pepper

bland egg og fløte, salt pepper. Legg paideigen i en paiform, ha i reven ost, stekt bacon, stekt sopp og purre. stekes ved 170 grader i ca 45 min... den skal være fast i midten...

serveres m salat evt baguetter...

supergod!

Skrevet

lag den paien som heter skinkepai på matprat.no,den er utrolig god!!:)

Skrevet

Grove wraps, med smøreost,en liten omelett,rucolasalat, tomat,saltpølse/skinke, og tomat!! Rull sammen ,sett i en tannpirker å server!!!

Kjempegodt;-)

Skrevet

Får vel test paien på mann og barn før jeg tør å servere det til gruppa, hehe:) Så takk for oppskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...