Piipii Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg skal ha barselgruppa her på fredag, men hva skal jeg servere? Trenger mange tips:)
Marthe_sin_mamma Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 vaffler, muffins ol. eller hvis det er på formiddagen kan du jo lage en deilig lunch med rundstykker og godt pålegg, eller en deilig salat=)
Piipii Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Har tenkt litt på sallat, emn det fikk vi servert forrige gang. Men noen som har en deilig sallat de vil dele med meg?
Prish Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Grønnsaker med dipp. Kan lages kvelden før. Enkelt og godt! Tortilla-lefser med majones kjøttpålegg og ruccola. Rulles sammen og deles opp i f.eks. skiver. SNADDER!
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Er jo litt "styr", men nachos er jo godt da=)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 KYLLINGSALAT (mye!): grilla kylling i biter, gjerne uten skinn 2 stk 2 agurker Fersk champignon i biter 2 bokser mais Grønne og røde druer, del i 2, ta ut stein 2 bokser ananas Dressing: 2 beger lettræmme blandes med like mye lettmajones. Tilsett gressløg og stronsaft, smak til. Baguetter og smør. Enkelt og lekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå